منتدى اجدع صحاب لكل جديد

كم أتمنى أن تتسع صفحات منتدياتنا لقلمك
وما يحمله من عبير مشاعرك ومواضيعك
وآرائك الشخصية
التي سنشاركك الطرح والإبداع فيها
مع خالص دعواي لك بقضاء وقت ممتع ومفيد

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدى اجدع صحاب لكل جديد

كم أتمنى أن تتسع صفحات منتدياتنا لقلمك
وما يحمله من عبير مشاعرك ومواضيعك
وآرائك الشخصية
التي سنشاركك الطرح والإبداع فيها
مع خالص دعواي لك بقضاء وقت ممتع ومفيد

منتدى اجدع صحاب لكل جديد

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى اجدع صحاب لكل جديد

متمكن ومترابط

احنا صحاب لاكن موش اى صحاب احنا اجدع صحاب فى الدنيا كلها
2011""""""""""""""""""2011"""""""""""""""""2011""""""""""""""""""""""""2011
كل عام وانتم بخير

2 مشترك

قصة حياتى خلف القضبان

hima_ragab30
    hima_ragab30
    عضو متميز
    عضو متميز

تاريخ الميلاد : 09/10/1981
    العمل/الترفيه : كوافير

قصة حياتى خلف القضبان Empty قصة حياتى خلف القضبان

مُساهمة من طرف hima_ragab30 12/5/2010, 5:09 pm

قصة حياتى خلف القضبان Icon_sad قصة حياتى خلف القضبان انا كنت مرطبت بوحدة وكنت بحبة المهم لقتة حامل وتلبت منى وقلش لحد وانا وفقت وعملت عملية اجهاض وانا الى مضيت على الاقرار المهم اهلة عرفو واتهمونى فية ورفعو علية قضية وكسبوه واتهبست الحكم كان 6 اشهر وكانت حياتى الجديدة بدئت وابتديت اتعامل مع المسجين فيهم الى كان مظلوم فيهم الظالم المهم كان فى واحد متهضنى اوى علشان انا مكنت اهتم بية والكل كان بيعملو الف حساب المهم مرة مع مرة ضربنى جامد وانا كنت مش عارف اعمل حاجة معاة المهم فى يوم واحد صحبى منهم ادانى سلح ابيض يعنى زى السكينة واتريط اعمل معاة زى معمل معاية واتحكم علية 3اشهر كمان وابتدت الحكاية كل ميجى واحد يضربنى كان بيلقى واحد تان غير الى بيشوفوة لغية الكم مكان 2سن وكانت اوحاش واغرب وسنتين فى حياتى بل كانت اقصة وارعب واوحش فترة كنت مبنام علشان محدش يجى وانا نايم يقتلنى وبئيت انسان بل قلب ولة رحمة ولة شفقة ولمة خرجت اتعمل مع الناس زى مكنت بتعامل فى السجن والحمد للة دخلت المستشفة واتعلجت بس مش قادر اتغير نفس للاحساس القاصى بشوفو كل يوم وانا نايم وانا صاحى حياتى بئت عذاب فى عذاب بسبب الناس الذين بلة رحمة ولة شفقة ولة قلب يرحم انا تعبت بجد وحاسس انى مش هشوف يوم حلو تانى وشكرا مع تحياتى بحياة افضل ليكم انتو اخواتى العرب والاخوة المسلمين يارب هيمل جكسون خلف القضبان
    SHIKO KASSEP
    SHIKO KASSEP
    Admin
    Admin

تاريخ الميلاد : 18/04/1989
    العمل/الترفيه : رئيس جمهوريه نفسى
    المزاج : مش مرتاح

قصة حياتى خلف القضبان Empty رد: قصة حياتى خلف القضبان

مُساهمة من طرف SHIKO KASSEP 12/5/2010, 5:36 pm

حبيبى هيما انا عايزك تنسى الموضوع دا بقا وتعيش حياه جديده وتعرف ناس جديده واعتبر السنتين دول كأنهم حلم وصحيت منو
    ابراهيم انت اللى يعرفك بجد عمرو ماهيقول ان انت اتعاملت مع الناس اللى فى السجن دى خالص لأنك بجد انسان كويس ومحترم واخلائك كويسه
    وانا شخصيا سعيد بصحبتك
    انت انسان كويس جدا
    بس ياريت تتعلم من اخطائك

الوقت/التاريخ الآن هو 10/5/2024, 9:35 am